lördag 24 september 2011

Uppehåll och to do

Veckan gick fort även denna vecka, och vips var det lördag! Dåligt med bloggande denna gång men lovar som vanligt bättring nu. Har hänt så himla mycket i veckan så jag känner mig lite trött i huvudet av allt, där har vi förklaringen på frånvaron.

Att göra härnäst:
Beställa tyger och sy filtar (så många nyfödda små flickor som behöver något värmande!)

Köpa tapet och allt som behövs till lillrummet, blivande kontoret

Fortsätta lampjakten (nu är det så mörkt på kvällarna att jag måste ha ljus!)

Planera för tjejkväll 8/10

Uppdatera våra höst och vintergarderober

Köpa nya orkidéer i glasvaser

Köpa bänk till hallen

Bjuda hem ett visst antal tjejer på ett myycket försenat födelsedagsfika


...ja det var väl en liten del av listan! Bara att börja, men jag gillar ju att ha massa projekt så än så länge känns det hanterbart. Men först var det matlagning som jag just skrev, hm.. eller ska jag surfa omkring lite på designonline?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar