fredag 30 september 2011

Egentid

På tisdag bär det iväg mot Umeå och en undersökning av min fot, ett födelsemärke i form av blodkärl som jag haft sedan jag föddes. Efter många om och men är det dags för kärlröntgen mm och då kommer jag vara i Umeå några dagar. Lite jobbigt att vara borta två dygn för en sådan sak, men självklart glad att det blir av. Kommer dessutom hinna gå på stan, helt själv, och bara ta det lugnt och ha det skönt och få min egen tid. När hände det senast? Då blir det skojakt och stros på stan. Och inköp av nya böcker och tidningar eftersom jag kommer förbli liggande större delen av dagarna. Tur mormor och morfar rycker in och barnvaktar då sambon befinner sig i Finland på jobb. Får kanske återkomma med eventuella shoppingfynd. Och hoppas jag hittar något till mig själv och inte b a r a barnkläder, helst eftersom det inte behövs mer i just lillans garderob!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar