torsdag 15 september 2011

Uggleklänning och fågelklänning


Skrattade just lite när jag läste hos elinochalva att Alva också fått den underbara uggleklänningen från Lindex, precis som S fick förra veckan! Tagit bilder men inte kunnat visa, men det kommer. Hon fick den i stl 98 så den är lite för stor, men hellre det. Tack snälla A för det! Som vi velat ha den =) Den åkte på så fort hon öppnat paketet. Fick även rosa galgar av V till S garderob så hon började galga upp tightsen som hon fick till också.
Det är alltså inte klänningen på bilden ovan hon fått, men den står nu högst upp på listan då den med ugglor redan flyttat in! 129:- på Lindex, var annars? Det står ju bara S på den... tomten, kommer du tidigt i år?

1 kommentar:

  1. Haha lite kul att vi ofta har samma smak för jag dog typ nu när jag såg den fina fågelklänningen, hade inte sett den tidigare! Kanske den måste flytta in till Alva också :) Sen måste jag bara tipsa dig om du inte sett det att cleans parfymer (som jag också älskar ) kostar 399 kr 60 ml på bland annat parfym.se. Min senaste flaska är slut så jag tänkte beställa där, typ hälften av vad den kostar i butik! Kram

    SvaraRadera