söndag 4 september 2011

Nyshoppat och nyjoggat



I veckan har jag handlat en hel del tights och byxor till S som plötsligt hade jättedåligt av den varan. Den andra datorn med alla bilder har kraschat så vi får se när jag, eller rättare sagt o-m jag får tillgång till nyaste korten jag lagt in osv. Annars blir det till att lägga upp alla bilder på nytt. Byxbilderna lånar jag från Lindex.com och visar vad jag fyllt S garderob med. Velourbyxor i grönt, svart och collegebyxor i petrol. Tights i cerise, petrol och gråsvart-randiga. Jeans, jättefina och supersköna med bred resår och i snygg tvätt kom jag hem med från Cubus . Dessutom har kära V köpt tights till S har hon sagt, så nu behövs nog inga fler!

Äntligen har jag varit ute och joggat två gånger denna vecka. Varit sjuk så länge nu att jag inte rört en fena, men kanske det kan bli ändring igen. Sprang i skogen i morse men det var lite tungt, mest nöjd att jag tagit mig ut och innan arbetsdagen var det extra skönt!

Bilder från Lindex.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar