tisdag 6 september 2011

En kanon och en ledig dag


Imorgon är jag ledig efter fyra intensiva arbetsdagar, ska bli härligt att bara umgås med lilla S och göra lite måsten.
Igår var farmor, alltså min farmor, och hennes syster, och mina föräldar här på middag. Men en smidig sådan, mamma hade med sig hemmagjord köttsoppa. Därefter drack vi kaffe i kopparna från Berså och åt kanelbullar som just tagits ut ur ugnen. Underbart. S blev bortskämd med massa presenter som jag tänkte jag skulle visa i ett annat inlägg.

En annan sak hände igår också... världens roligaste grej som har med jobbet och vår butik att göra. Vi vann en tävling, bäst av ca femtio butiker i landet, och priset var en resa som en av oss får göra. Dessutom finns nio chanser till att vinna fler resor så ännu fler får åka. Helt enormt roligt! Mest för oss alla och butiken, det är förståss extra roligt för L som vi röstade fram som resenär!! Grattis, jag röstade på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar