söndag 25 september 2011

Rusta






Jag gillar att besöka RUSTA lite nu och då. Och då inte bara för att fylla på förrådet med duschcreme och lotion, som man alltid gjorde som liten.. Utan nu för att det faktiskt går att budgetshoppa inredningsprylar och smått och gott. Härom veckan kom jag hem med ovanstående svarta lampa (199:-), randiga svartvita mattan (199:-), två ljusstakar (49:-/st). Tapeten har jag länge tänkt på till kontoret, budget: 169:- per rulle. Dock inget bestämt ännu. Den vita lampan var bara snygg den också, kostar runt två hundra pix den med.
Budget är bra och jag har inget att klaga på sedan tidigare vad gäller saker därifrån, så varför lägga ut tusen kronor mer på en lampa som ser exakt likadan ut?

Något som RUSTA också har och som jag länge velat ha är en vit brandsläckare (onödigt men snyggare än en röd som inredningsdetalj!) helst om man kombinerar den ihop med 10-gruppens brandfilt.

Skynda fynda...

Alla bilder från RUSTA´s hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar