torsdag 10 november 2011

Therese Sennerholt





Suktat länge efter Therese Sennerholt och hennes häftiga verk. Mitt i prick. Skulle vilja ha dem allihopa. Men ibland säger ju plånboken nej så då kan man göra egna i samma stil. Men nej, de blir inte på långa vägar lika fina som hennes. Därför började jag med de småa korten, ett fyrpack för 269:-. Och i den butiken har jag massor av presentkort så de kostade inte mig ett öre -ännu bättre!
Kommer i en fin liten ask gör de också. De finns i några olika upplagor och jag valde detta. Vita ramar till finns också hemma och nu gäller det bara att hitta rätt vägg för dem.

1 kommentar:

  1. Gick in o småkikade på hemsidan o vilka häftiga grejer! Så stilrena men ändå så speciella :)
    Hoppas allt är bra med er tre!
    Kramar från söder! <3

    SvaraRadera