lördag 27 augusti 2011

Nytt till hemmet



Shoppade igår på en av favoritbutikerna här i stan. Kom hem med detta tidningsställ plus kökshandduk från Marimekko. Tidningsstället står i vardagsrummet och kändes rätt på en gång. Måste bara fylla upp den med nya härliga magasin... dvs mera höstinspiration. Jag är verkligen besatt av tidningar och magasin i alla former men försöker kontrollera det då jag tycker det blir så onödigt mycket pengar jag läggere på det emellanåt. Men vill man göra mig glad då köper man en glossig tidning (helst inredning, men mammatidningar och träningsmagasin funkar också. Eller ja, skvaller och nöje också förståss)!

1 kommentar:

  1. Supersnyggt, älskar både tidningsstället och den fina handduken! Tack för ditt svar i inlägget med frågorna, jättekul att höra vad du gillade bäst med bloggen! Jag tycker att det är roligast att skriva om pyssel också, jag önskar bara att jag hade mer tid att pyssla :) kram

    SvaraRadera