tisdag 9 augusti 2011

Inspirerande


Idag har vi börjat inskolningen på nya dagiset och det gick bara fint. Ensamt barn på avdelningen denna vecka så all uppmärksamhet fick lilla S.

Därefter plockade vi lite hallon och några små gula kantareller i skogen bredvid innan vi gick tillbaka hem. Efter en stund kom en kompis och vi satt och spånade några timmar på ett litet projekt vi snart kommer att dra igång. Känns väldigt inspirerande och kul på alla sätt. Speciellt eftersom det kanske kan leda till något ännu roligare i framtiden. Kommer inte säga så mycket mer om det just nu, men jag kommer berätta när det är dags. Få inte för höga förväntningar, såå stort är det inte, men för oss är det ett kul projekt.

Nu står en lasagne i ugnen och S ligger och sover, helt utslagen, snart kommer mina föräldrar på middag. Och nu visar sig solen så kanske jag orkar ta mig ut ikväll? Varit förkylt i tre veckor nu och det blir aldrig bättre, tvärtom. Nåja, när man tänker på allt som händer i världen tänker jag inte ens säga något mer om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar