torsdag 11 augusti 2011

Kaffe, kaffe...




Börjar bli lite smått kaffesugen såhär på förmiddagen. Sitter hemma och fixar med lite måsten och ärenden. Inskolningen fortsätter på dagis och tanken var idag att jag skulle vara med heldag, men allt fungerar perfekt så jag lämnade i princip bara S och gick hem igen. Börjar jobba kl 14 idag så nu sitter jag här i lugn och ro. Det är helt otroligt hur sällan det blir att jag är själv hemma, det händer liksom inte. Och flera timmar kvar tills hon ska hämtas och jobbet börjar. Lyx.
Lägger upp lite auktioner på Tradera, vinterskor som numera är för små för S. Dags att se sig om efter nya för säsongen och uppdatera garderoben med varma kläder tror jag. Köpstoppet? Jo det gäller fortfarande och går himla bra för att vara mig, men när det kommer till måsten och sånt som behövs när kylan smyger sig på, ja då är det bara att införskaffa.

Nu ska jag fortsätta beta av att-göra-listan.
Såhär ser den fortsatta veckan ut för oss:

Torsdag: Jobb 14-19 (specialtid då vi har inskolning)
Fredag: Jobb 9-16
Lördag: Hoppas på en skogsutflykt, följt av min ingifta mosters 50-års firande
Söndag: IKEA-tripp med vänner. Helt utan barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar