lördag 28 januari 2012

Saturday

En lugn lördag och helg efter en vecka där jag varit väldigt trött, trots väldigt få arbetsdagar. En lugn helg inför två veckor som innebär otroligt mycket jobb, mer än någonsin så prion blir S och inget annat.

Idag har jag och L skidat en mil i härliga spår. Perfekt att snöra på sig pjäxorna och gå fem minuter till spåren, underbart. Sedan sov jag och S några timmar och därefter tog vi sparken till L och T för middag, glass och lite lek innan S var trött så det var dags att sparka hem igen. Nu sover hon här bredvid mig och jag ska strax släcka lampan jag med. Härligt med tidiga kvällar, härligt att vakna utvilad.

Jag har inte skrivit mycket, om ens något i veckan och kommer nog inte göra det närmsta veckan heller. Vi får se hur de blir men det är så mycket annat som ska hinnas och göras att jag låter denna sidan ligga lite lågt så kanske det blir nya tag framöver.

Ha en härlig söndag och en bra vecka!

1 kommentar:

  1. Jag är också inne i en mer intensiv period på jobbet, så min bloggaktivitet är inte heller störst just nu. Så måste det få vara ibland, särskilt när man har de små som man vill hinna mysa med mellan varven ;-) Hoppas att du också har en bra vecka! Kram Anna

    SvaraRadera