tisdag 10 januari 2012

Ledig dag väntar

Efter några intensvia jobbdagar är det dags för en ledig onsdag. Då väntar en dejt med C och J, trevligt! Just nu inväntar jag sambon så jag kan ta mig ut på en kvällsjoggingtur, nytt underställ och nya broddar så ska det nog gå bra!
Har en surdegsjäsning på gång så det kommer nog ta hela kvällen, men gott ska det bli när det är klart.
Den här veckan är det för övrigt projekt förråd som gäller. Därav dålig närvaro här. Vår hall är just nu full av saker som ska slängas och skänkas bort. Så skönt att rensa, men det tar sin lilla tid.
Senare ikväll, eller imorgon, ska jag visa några inspirationsbilder som jag tittat på inför ett litet projekt i S rum. Och så har vi tänkt om vad gäller kontoret, men det återkommer jag till.
Allra först, ut och jogga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar