torsdag 5 januari 2012

Klapparna



Paket från moster till S från Malmstensbutiken...



Vem som skulle få de rosa klapparna? Inte så svårt att gissa.



Blev ju ett gäng (en del som saknas på bilden)...



Stans finaste inslagning står alltid Bohag för.



Gillar att ge bort sådana fina paket...


Varje år har jag en vision om att hur mycket tid som helst att ägna åt klappinslagning. I år gjorde jag bort det på två kvällar, bra gjort men då blev dom ju inte riktigt som jag ville ha dem.
Jag gillar inte vanligt julpapper med tomtar på, försöker undvika det. Dock är ju sådana paket väldigt trevliga att få förståss. Vill alltid göra något speciellt, så nästa år kommer alla paket från mig vara något utöver det vanliga. Bara att börja spåna, finns massvis med inspiration på andra bloggar och sidor. Så i oktober ska alla klappar vara färdigköpta och inslagna redan i november. Kan jag ju inbilla mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar