tisdag 17 januari 2012

Rekord & vabb

Igår hade sidan närmare 140 besökare! Jättekul, nytt rekord för denna lilla sida. Hoppas ni kommer tillbaka igen. Jag säger ju hela tiden att sidan är under uppbyggnad, men det går segt framåt att få struktur på den. Det är det där med tiden...

Just nu har jag heller inte så många inspirerande bilder från hemmet att bjuda på. Vi har förberett för målning av lillrummet samt ska riva vägg intill köket och öppna upp. De bilderna är ju inte så kul i sig, men kanske senare får jag visa före och efterbilder. Samt ommöblering av S rum är på g. Men lite småbilder kommer snart.

Idag vabbar jag då S hade feber igårkväll och imorse, men inte just nu. Bullerbyn går här bredvid och solen skiner ute. Känns så ljust och härligt, isen har lagt sig över havet här ute och jag älskar verkligen vår utsikt! Men idag blir det väl ändå till att vara inne. Får bli en joggingtur när P kommer från jobbet, om han slutar i tid.

Resten av veckan:

Onsdag: Långdag på jobbet (förutsatt att S är frisk)
Torsdag & Fredag: Ledig
Lördag & Söndag: Jobbhelg

Inga större planer eller mål i veckan. Blir alltid lite speciellt när jag jobbar helg, då hinns inga större projekt. Men det får vi ta tag i nästa vecka...
Har ju massor av härliga nya inredningstidingar att läsa så det får bli till att samla inspiration istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar