torsdag 1 december 2011

Virrvarr & HAY




Är lite spänd inför ett projekt som min sambo dragit igång. Projekt bygga matsalsbord. Efter månader av planering, prat och jakt efter Bordet med stort B så har vi insett att vi aldrig kommer hitta något som båda gillar lika mycket. Nu har jag låtit honom ta över.
Kort och gott: det blir en grå virrvarr-bordsskiva och svarta ben från HAY, Loop Stand Hall.
Hur det blir, hur det kommer se ut och vilka stolar vi ska ha till har jag verkligen ingen aning om. (Bara drömmar, idéer och önskningar...)
Men vi håller tummarna. För att det blir något som ingen annan har. Och för att vi båda blir nöjda.

Bygget kommer påbörjas inom några veckor hoppas jag.

Bilder från Designonline och HAY

1 kommentar:

  1. Det låter jättesnyggt och stilrent tycker jag, och kul med ett personligt också! Jag önskar att vi också kunde byta ut alla möbler nu vid flytten men har fått inse att vi måste behålla det vi har nu, men jag tänkte försöka satsa på några små detaljer iallafall så att det ändå känns lite nytt och fräscht, typ nya tavlor och sånt :) Sv: Ja superkul att äntligen få se astrid lindgren, jag försöker få alva att gilla emil också haha, men än är det bara pippi som gäller :) Kram

    SvaraRadera