fredag 23 december 2011



Skrev ett tidigare inlägg i veckan om Fill&Tell efter att just ha upptäckt deras fina böcker. Surfade runt på sidan och blev kär i alla böcker. Är man en sådan som gillar allt med fyll-i-mig-tema så fastnar man. Kände mig dessutom kreativ och i farten fick jag iväg ett rim till just Fill&Tell.
Fick direkt svar via mail och såhär bloggar dem vidare på sin blogg:

Så glada vi blir, när det plötsligt dimper ner ett julklappsrim om våra böcker i inboxen! Bloggerskan AnnaSara berättar om våra böcker på sin blogg Livet är en Saga och så här lyder hennes fina rim:

Hittade till er hemsida och blev fast
klickade mig runt och det var tvära kast
för allt tilltalade mig så
men vilken bok ska jag välja då?
Den om Låba eller Boken om mig?
Den första vill nog hon ha, min söta tvååriga tjej
men mamman älskar att böcker fylla i
så jag kunde då inte låta bli
att om er blogga och berätta för alla
så folk beställer och sitter och skriver i sina böcker under vinterdagar så kalla
beslutsångest, vill ha alla böcker så underbara
jag tror jag till min sambo skriver en önskelista med allihopa bara!

Vilken underbar julklapp!


Oj, det var ju riktigt roligt!
Tack för det=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar