måndag 26 december 2011

Som en Saga





Ska även lägga ned lite tid i barnrummet framöver. Pyssel och fix. Är egentligen sugen att byta gardin och sådär, bort med lite rosa, men prio får bli de andra rummen. Det är ju trots allt nytt och fräscht och bra på alla vis. Snart dyker kanske miniköket upp också? Morfar jobbar och har sig med det så det kommer innebära lite fix av olika slag. (Han har gjort ett superfint brickbord till oss i julklapp dessutom! Längtar tills jag får ställa det i vardagsrummet och dekorera. Visar bild då.) Längtar. Här lite bilder från rummet alltså. Som jag inser att jag möblerat om sedan bilderna togs. Bättring på att visa inredningsbilder från hemmet nästa år, det är mitt första nyårslöfte....hmmmm...ehhmm.

1 kommentar:

  1. Hihi de där ugglorna på väggen har jag också, hittade dem nu när vi flyttade - hade helt glömt bort att jag köpt dem :) Tror de får sitta på insidan av Alvas dörr eller så, för nu får de nog inte plats någon annan stans! Vad kul med lite fix och pyssel i barnrummet, alltid kul med barnsrumsinspiration! Hoppas ni också får ett gott nytt år! kram

    SvaraRadera