lördag 17 december 2011

Tillbaka

...vi kör vidare på denna sidan har jag bestämt! Också. Saknaden blev för stor efter en vecka ;)
Denna blir personligare och med mer inslag av lilla S och barnprylar och allt som har att göra med livet med barn. Men också såklart som det var förr, med inredning och pyssel. Och bakning. Och allt mellan himmel och jord.

SysterYster är mer inriktad på inredning, design och mitt jobb som dekoratör. Ännu mer kreativt och tillsammans med Ulrika som jag skriver den.

Hoppas ni stannar kvar! Eller tittar in på båda sidor tills vidare...

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad roligt att den här bloggen blir kvar också! Det är så roligt att kunna hänga med lite mer på vad som händer i era liv fast jag inte kan hänga med genom att vara på hemmaplan. :)

    Jag tycker väldigt mycket om den nya bloggen också, det är roligt med en massa tips på pyssel och fina inredningsprylar. Jag har tagit till mig en del saker och införskaffat några grejer från RB:s designshopp själv faktiskt. Otroligt fina grejer! :)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Hej, jag håller me storasyster min, va kul att du kommer fortsätta skriva på den här bloggen! :) Så kul att kunna hänga me på va ni gör o hur ni har det :)Jag har fortsatt kollat in här sen du började me den nya (kollar även på den nya) o hoppats på att du ska ha fortsatt skriva! Mycket kul!

    Kram på er tre, snart snart ses vi!

    SvaraRadera