fredag 29 juli 2011

Lördag 07.26

Vaken sedan kl 06 denna soliga lördagmorgon... smög ned till soffan med datorn och lite frukost medan de andra två fortfarande sover. Hade jag varit frisk hade jag gett mig ut på en joggingrunda, men är fortsatt förkyld. Men måste nog gå ut på altanen iallafall. Det är så fint på baksidan nu, färdigbygd altan med endast finputs kvar, så nöjd. Underbart!

Idag är det fullt upp...igen. Bröllop ikväll! S + A = sant.
Trodde jag var klar med min outfit men kanske måste jag in på stan och köpa den där klänningen. Sedan bär det iväg till vår stuga för leverans av S som ska tillbringa närmsta dygnet där med mormor, morfar, moster och M. Därefter bilar vi en timme mot festligheter, och tillbaka i natt igen med K som chaufför. Förväntansfull!

Sången skrevs här hemma igår och oj vad snabba vi var. Har melodin på huvudet som är en gammal klassiker, undrar vad hon kommer tycka om just det valet? Texten känns så bra... önska oss lycka till bara, ingen av oss kan egentligen sjunga men det är ju det som är lite av grejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar