måndag 18 juli 2011

En liten present


Förra veckan besökte vi Källarbackens saga för en mysig och rolig stund tillsammans med kompisar. Jättevarmt och soligt och nästan helt själva på stället var vi. För er som inte vet vad det är för ställe så surfa in på deras sida. Ifjol då S var ett år var vi också där vilket hon uppskattade redan då, men i år var det såklart ännu roligare. Dagen avslutades med ett härligt bad i en sjö och fortsatt strålande kvällssol.
(Jag berättar inte mer om Källarbackens saga här utan hänvisar till sidan!)

Där finns även ett jättemysigt café och en bod med jättefina saker, allt mellan porslin, möbler, doftljus, leksaker etc. Där skulle jag kunna tillbringa många timmar. Jag kom därifrån med en tvål till mig själv samt en present till L som också var där just då. Hon fyllde år två dagar efter och jag lyckades snappa upp att hon blev förtjust i en jättefin gammeldagsrosa mjölkkaraff från Bruka design . Bild på själva karaffen kan jag visa senare, men såhär såg den lilla presenten ut. Och för kuls skull blev det också en liten disktrasa, roligare att torka med ett kul motiv, inte sant?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar