torsdag 14 april 2011

Lampor




Vi saknar lampor till hälften av alla rum i huset plus fönsterlampor. Det är ju en värld i sig med lampor, svårt att hitta de perfekta såsom vi vill ha, och dyrt är det med lampor! Denna lampa kommer från SmålandsDesign och har följt med mig de senaste fem åren sedan den köptes på butiken Bohag. Gillar den fortfarande lika mycket och nu passar den ännu bättre in då vi väljer lite mer svarta detaljer än förrut. Men som sagt, än är det många ställen som saknar lampor...

Nästa lampa på listan är IKEAS Brasalampa som jag velat ha något år nu, den kommer att bli min i maj hoppas jag...

På bilden från vårt kök syns en lampstomme som jag spraymålat svart (bara mittersta delen där glödlampan sitter återstår att spraya), den såg HEMSK ut innan jag satte fingrarna i den. Kan tyvärr inte hitta åt före-bilden, men visar den framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar