måndag 19 mars 2012

Halldetaljer






Våran hall ligger nog längst ned på priolistan och kommer så att förbli. Dessutom med världens fulaste golv. Och alldeles nylagt var det när vi flyttade in, stora plattor typ terracotta. Golvvärme är det iallafall, alltid något. Just därför känns det som att vad vi än gör kommer golvet förta hela känslan...

I höstas målade jag iallafall väggarna vita, från att de varit aprikosa, så det blev en bra förbättring! Och nu finns det lite mer detaljer än på länge, men om några år kanske vi kan göra om den på riktigt?

Ett stort plus är iallfall att hallen är stooor och har väldigt bra förvaring, vilket väl är det viktigaste just nu.

1 kommentar:

  1. Jag tycker det ser jättefint det lilla man ser, men då syntes ju inte golvet ;) En sån där pall med förvaring hade jag också önskat i vår hall, men nu när vi flyttat in upptäckte jag att den var smalare än jag trodde, så får nog skippa det.. Vad kul att du ska upp till Umeå en sväng också, happy shopping :) kram

    SvaraRadera