tisdag 31 maj 2011

Första juni!

Nästan en månad sedan jag fick till ett inlägg... har haft mycket annat plus att jag på sistone inte lyckats ta mig in på sidan. Men nu.

Efter att ha jobbat 27 av 34 timmar på två dagar så är jag nu ledig ons-tisd, helt otroligt. Vi hade besök av Sverigechefer och dekoratörer som inspekterade osv, oj vad jag (vi!!!) jobbat och vad nöjda dom var. Såå kul efter allt slit och månader av lite smått ångest inför detta. Hoppas vi vinner tävlingen om regionens sommarbutitk bara...återstår att se.
Idag har jag gjort något jag aldrig brukar göra, skickat S på dagis trots att jag är ledig. Bara få vara själv samt gå på stan med hundra ärenden, underbart. Ska hämta henne medan hon sover tänker jag (hon sover i vagnen). Därefter dejt med L och T. Dessa dagar blir då allt annat än lugna då det är något varje dag, än fast vi skulle behöva all tid till huset och trädgården. Får se hur vi får ihop det.


Tors> Baka hällakakor i mormors bagarstuga samt tillhörande pizzabak till middag
Fre> Följa S till florist inför bröllopet på midsommar, samt tjejmiddag på kvällen och förberedelser inför lördagens bröllop, dvs öva på talet!
Lör> Bröllop mellan K och A :)
Sön> ...
Mån> Tvåårskalas för O, stort grattis idag på stora dagen!

Puh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar