söndag 20 februari 2011

Sparkar igång detta igen!


Sitter och överför massor med nya bilder, både på S sedan flera månader tillbaka samt på "allt" jag gjort på sistone. Lite renoveringsprojekt modell mindre och nya idéer som väntar på att slutföras. Men idag är det söndag och det ska faktiskt inte bli så mycket mer gjort. Dagen började med en härlig sovmorgon för min del, första på flera månader tror jag, och efter en god frukost begav vi oss ut och lekte en stund, åkte lite spark osv. Äntligen väder att kunna vara ute i! Sedan in för lunch och nu sover S sedan två timmar tillbaka och jag ligger bredvid. Precis som en söndag ska vara. En fullspäckad vecka väntar så detta är perfekt. Sambon ute och pimplar så här råder lugn och ro. Kanske dags för lite kaffe dock. Får se om det blir några nya bilder snart, annars återkommer jag med det som jag lovat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar