torsdag 28 oktober 2010

Update

Med en sjukling till dotter som kräver att jag har henne i famnen konstant så hinner jag varken skapa eller skriva här. Ber om ursäkt för dålig uppdatering! Månd 1/11 återgår jag till mitt arbete efter sexton månaders mammaledighet, så då blir det inte lika många uppdateringar heller gissar jag på. Men jag hoppas ni fortsätter att kika in här för jag kommer varken sluta pyssla eller sy. Detta är bara början... Har lite bilder som väntar på att visas samt nya tygbeställningar (som ska bli filt och mössa bl.a) som ni ska få se.
Nu när det är höst, och snart vinter, har jag gjort lite höstiga arrangemang med ljung, kål och små pumpor etc. När julen närmar sig kommer jag göra julkransar, det ser jag fram emot. Blir det bra så lägger jag ut dem här till försäljning.
Håll tillgodo som sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar